Global player in
corporate real-estate

Presse

THE PARIS AIR² LOGISTIQUE PLATFORM IN GENNEVILLIERS RECEIVES BREEAM EXCELLENT CERTIFICATE WITH FRANCE’S HIGHEST SCORE EVER
07.10.2019

The 63,000 m², two-storey Paris Air² Logistique platform located in the Paris suburb of Gennevilliers, built by GSE and developed by VAILOG (SEGRO group), received the BREEAM Excellent environmental certificate, the highest level of certification achieved by this type of building. IKEA France occupies 50,000 m² and DIY store LEROY MERLIN the remaining 13,000 m².

Download
Finalist beim Logix Award: GSE mit Four Parx Logistikpark GG Rhein-Main für Immobilienpreis nominiert
30.09.2019

Die Aufgabe von Projektentwickler Four Parx: Baut uns ein flexibles, anpassungsfähiges Gebäude mit einer Fläche von mehr als 100.000 Quadratmetern und seid in 18 Monaten fertig. Die Antwort von GSE: Machen wir. Als Generalübernehmer hat sich GSE Deutschland der Aufgabe gestellt, in Groß-Gerau eine DGNB-zertifizierte Logistikimmobilie zu errichten, die in Flexibilität und Funktionalität neue Maßstäbe setzt. „Wir freuen uns, dass dieses Objekt für den Logix Award 2019 nominiert ist“, sagt GSE Geschäftsführer Dany Brodhag. Neben GSE sind drei weitere Finalisten im Rennen um den Immobilienpreis.

Download
GSE TO BUILD A 12,265 M² ENVIRONMENTALLY FRIENDLY CAMPUS FOR RAIL OPERATOR SNCF RESEAU
23.09.2019

Thierry LAPORTE, Director of Industrial and Rail Real Estate at SNCF Immobilier, and Véronique QUITTON, Director of Development at GSE, signed the design & build contract for the new SNCF Réseau campus of Bordeaux-Bègles. Located in Hourcade (municipality of Bègles), the site is one of two (along with Saint-Priest) that SNCF Réseau selected to establish training campuses for its employees.

Abonnieren Sie die Pressemitteilungen der GSE Group
registrieren